home  |  contact

Missie en strategie

Continuïteit is het doel van de onderneming.

Mission statement
Marktontwikkeling en verkoop van producten voor het diagnosticeren van aandoeningen bij de mensen van elke leeftijd. De producten worden gekozen op basis van hun bijdrage aan de kwaliteit van de gezondheid en de gezondheidszorg, zowel bij de gebruiker als bij de patiënt. Als resultaat daarvan draagt Clindia bij aan het vertrouwen in diagnostiek en blijvende winstgevendheid voor haar investeerders, werknemers en zakelijke partners.

Strategie
Clindia’s strategie voor de korte termijn is vergroting van het marktaandeel in het bestaande assortiment. De focus daarbij ligt op de 3 belangrijkste productgroepen. Bovendien ligt in de verkoop van systemen de nadruk op de combinatie met Clindia’s immunoassays.
De producten worden verkocht in de Benelux aan laboratoria in de gezondheidszorg, voedingsmiddelenindustrie en keuringsinstanties en aan huisartsen.

De middellange termijn strategie is gericht op de acquisitie, in licentie verkrijgen en distributie van IVD testen en systemen op een exclusieve basis. De aandacht gaat daarbij uit naar nieuwe parameters en/of technieken.

De lange termijn strategie voor groei is gebaseerd op (verkrijgen van) exclusiviteit van producten/merken en productie, ondersteund door de acquisitie van bedrijven/activiteiten of joint ventures (samenwerkingsverbanden) op de hiervoorgenoemde aandachtsgebieden.

Hebt u vragen?

Neem contact met ons op via:
T:
+31 (0)36 527 8080
F:
+31 (0)36 527 8081